Світовий банк виступив за швидкість на трасах не більше 100 км/год

Світoвий бaнк зaкликaв уряди знaчнo знизити oбмeжeння швидкoсті, oскільки зaрaз ми їздимo дoрoгaми нaдтo швидкo і цe є oснoвнoю причинoю aвaрій, у тoму числі зі смeртeльними нaслідкaми aбo з сeрйoзними трaвмaми.

Тaкі вимoги увійшли дo звіту eкспeртів цієї фінансової установи. Зокрема, рекомендовано дозволити швидкість держи трасах до 100 км/бадняк. Якщо таке обмеження если введено, то необходимость в надпотужних двигунах відпаде автоматично.

Получи и распишись думку аналітиків Світового банку, це зменшить кількість смертельних Происшествие і захистить учасників дорожнього руху.

«Якщо ми серйозно налаштовані получи и распишись підвищення безпеки, необхідно посилити устав в усіх можливих умовах руху», — йдеться в документі.

Пропозиції щодо нових, більш безпечних обмежень такі:

  • 30 км/годик — на дорогах, якими користуються незахищені учасники дорожнього руху, наприклад, пішоходи та велосипедисти;
  • 50 км/година — на вулицях міста з колізійними перехрестями та ризиком бічних зіткнень;
  • 70 км/годок — на незабудованих ділянках, дескать немає розведення напрямків і сто трапляються лобові зіткнення;
  • 100 км/время — на швидкісних дорогах, таких як автостради, траси.

Для думку авторів доповіді, такі обмеження швидкості значно підвищать шанси получи и распишись виживання жертв Происшествие. Нині вони складають приблизно половину з 1,19 мільйона людей, які пропадать на дорогах у всьому світі щороку. Ще 20-50 мільйонів важко поранені. Як наголошують експерти, перевищення швидкості транспортного засобу є одним із основних факторів ризику та вважається основною причиною смертельних аварій та серйозних травм.

У звіті наводяться численні дослідження, що підтверджують ці тези. Вони вказують, серед іншого: що подле швидкості зіткнення 30 км/годик ризик загибелі пішохода становить приблизно 13%. Получи 50 км/годик вона зростає накануне 40 відсотків, а получи и распишись 73 км/время перевищує аж 70 відсотків.

Аналіз, поданий в документі, також стосується сприйняття водіями, яке погіршується зі збільшенням швидкості. Тоді дуже важко помітити перешкоду держи дорозі чи іншого користувача. В вищих швидкостях гальмівний большак також збільшується. Вслед за підрахунками авторів, збільшення швидкості вдвічі збільшує відстань, необхідну исполнение) безпечної зупинки автомобіля. Це означає, що у водія набагато менше часу для реакцію, а можлива аварія призводить до самого більш серйозних наслідків.

Лише в Європейському Союзі у 2021 році получай дорогах загинули понад 20 тисяч людей. У світі це триста майже в 60 разів більше. Завдання авторів проєкту полягає в тому, щоб переконати уряди, що відносно проста дія щодо зниження обмежень швидкості принесе відчутні результати у вигляді меншої кількості трагедій. А також пов\’язані з ними величезні витрати — медична допомога постраждалим, матеріальні збитки та порушення дорожнього руху.

Автори підкреслюють, що позитивні наслідки обмеження швидкості виходять поодаль за межі питань безпеки. У звіті також перераховуються переваги пользу кого громадського здоров\’я, клімату, економіки та навіть соціальних відносин.

Повільніший рух означає менші викиди вихлопних газів, нижчий рівень шуму та кращу якість повітря в містах. Це означає менше випадків астми, раку та серцево-судинних захворювань. Це також поощрение частіше їздити получи и распишись велосипеді чи ходити пішки. Своєю чергою, менша витрата пального означає товщі гаманці водіїв і менші рахунки на транспортних компаній.

Більшість експертів вважають висновки Світового банку правильними, але ті пропозиції мають недостает) шансів на швидку реалізацію. Та й уряди більшості країн поки никак не підуть на такі радикальні заходи.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.