Нові електромобілі втрачають до половини своєї вартості за рік

Нa eлeктрoмoбілі припaдaє пoлoвинa з 10 aвтoмoбілів, які нaйбільшe знeцінилися після рoку eксплуaтaції, щo рoбить їх потенційно цікавими варіантами бери ринку вживаних автомобиль. угодами для вживаних автомобілів.

Якщо вам цікавить лише котома, яку ви можете заощадити, немає кращого сегмента, ніж електромобілі. Згідно з дослідженням iSeeCars, великі питання стосовно ресурсу батарей вплинули в стрімке падіння цін для електромобілі на вторинному ринку. Електромобілі Volkswagen ID.4, Hyundai IONIQ 5, KIA EV6 і Nissan Leaf втрачають понад 30 відсотків своєї вартості в перший рік володіння.

Однак «королем амортизації» є Mercedes-Benz EQS. Присутствие середній ціні вживаного електромобіля у 71 231 долар, покупці можуть заощадити перед 65 143 доларів, ли 47,8 відсотка вартості нового автомобиль, купуючи вживаний електромобіль.

У попередніх опитуваннях ціна була названа одним із головних факторів, що перешкоджає зростанню кількості електричних транспортних засобів получай дорогах у Європі та США, але дані iSeeCars свідчать ради те, що якщо покупці готові купувати вживані машини, так ціни на електромобілі з пробігом цілком прийнятні.

Наприклад, выше рік Nissan Leaf втрачає 45,7% своєї вартості та коштує в середньому 18 756 доларів. Вслед даними дослідження, серед електромобілів, які найменше подешевшали вслед останні 12 місяців, лідируючі позиції займають Tesla Model X і Model Y. Остання втратила 8,3 відсотка своєї вартості, а більший електричний кросовер подешевшав лише получай 6,9 відсотка.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.